niedziela, 19 stycznia 2014

Jest zima, jest ogień!

W ten weekend zrobiłem dwa bardzo fajne treningi.

Zgodnie z planem miałem wczoraj czasowe wybieganie – 1.15 godz + rytmy 6 x 100m. Postanowiłem więc pobiegać z trenerem który prowadzi nasze allianzowe treningi w Warszawie i jego ekipą. Wyszedłem z domu przed 11, na Agrykoli byłem kilka minut po 11. Okazało się, że Romka już nie ma. Szczęśliwie spotkałem Łukasza, kumpla z firmy, zdecydowaliśmy więc, że pobiegamy razem. Ruszyliśmy Al. Kusocińskiego, zrobiliśmy okrążenie nad kanałkiem, następnie podbieg na Agrykoli, potem wzdłuż Łazienek, w dół Belwederską, wbiegliśmy do Łazienek, pętla w parku, wybiegliśmy na Myśliwiecką. Całą trasę powtórzyliśmy. Na koniec zrobiliśmy jeszcze rytmy 6 x 100m. Trening zrobiliśmy w bardzo spokojnym tempie, na początku 1km / 6 min, później przyśpieszyliśmy do 5.30. W sumie przebiegłem prawie 18 km. Świetne wybieganie, dzięki Łukasz J

Wieczorem chciałem iść na imprezę, dzień był dość intensywny, postanowiłem więc zdrzemnąć się godzinkę. Położyłem się koło 21, obudziłem po 2… Umyłem zęby i poszedłem dalej spać. No i w temacie imprezy byłoby tyle ;) Obudziłem się po 7. Wyjrzałem za okno, padał śnieg. Pomyślałem, że wreszcie pośmigam w zimowej scenerii. Zjadłem lekkie śniadanie, odczekałem godzinę, żeby wszystko się dobrze ułożyło i fruuuu J W uszy wetknąłem słuchawki, miałem ochotę posłuchać czego energetycznego. Zgodnie z planem: przebieżka kilka kilometrów, rozgrzewka, a na koniec cztery serie skipów A + B + C, pomiędzy seriami przebieżki 100 m. Biegałem w Skaryszaku, biegało się fajnie, wprawdzie było dość ślisko i musiałem uważać, żeby się nie przewrócić, ale padający śnieg, zimowa sceneria i muzyka rekompensowały niedogodności. Po skipach byłem tak nakręcony i naładowany energią, że ostanie dwa kilometry do domu zrobiłem szybko, na 70% możliwości. Jest zima, jest ogień! Na koniec rozciąganie.

Jutro wolne od biegania, dla odmiany chyba pójdę na basen.


A Wam jak się biega zimą?

A tak wyglądał Park Skaryszewski dziś rano:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz